Изберете го производот што го сакате и додадете го во кошничката. Ќе се отвори прозорец со две опции – да продолжите со купување или да преминете на плаќање. Изберете што ви одговара.
Кога ќе ги изберете сите производи, прегледајте ја кошничката и кликнете на „продолжи кон внесување на информации“. Изберете дали купувате како физичко или правно лице. Ќе треба да внесете информации според изборот:
- Име на компанијата
- Точна адреса на компанијата
- Даночен број
- Телефонски број (неопходен за достава)
Изберете начин на плаќање:
- По понуда
- TRR
- PayPal
- Leanpay
На крајот, внимателно прегледајте ја нарачката и потврдете ја.
Пакетот ќе биде испорачан на вашата адреса во рок од 1-3 работни дена.
Производите ги доставува курирската служба GLS. При достава, курирот ќе ве контактира за да се договорите за преземање на пратката. Пакетот се доставува на адресата што сте ја навеле при нарачката.
Може да изберете еден од следните начини на плаќање:
- Преку интернет банка или по понуда
- PayPal*
- Плаќање при достава
- Leanpay
Ако вредноста на нарачката е помала од 50 €, достава во Словенија чини 4,90 €. За нарачки над 50 €, достава во Словенија е бесплатна.
Износот за достава се пресметува на крајот од нарачката.
За жал, попустите и поволностите не се комбинираат. Може да искористите само еден код по нарачка.
Ако сакате да започнете со процесот на враќање, ве молиме пополнете ја формата овде.
Ако во рок од 15 дена клиентот одлучи дека не го сака производот, мора да го врати неактивиран, во оригинално и неоштетено пакување, заедно со сметката. Во тој случај ја враќаме полната цена.
Ако во рок од 15 дена постои проблем со производот (дрон), донесете го производот кај нас или испратете го назад со целата оригинална содржина. Ќе добиете нов дрон како замена. Производот мора да е неоштетен, во оригинално пакување, со сметка.
По 15 дена се започнува процес на гаранција. Производот се праќа во овластен DJI сервисен центар. Заменетиот производ го добиваме во рок од 7–10 работни дена.
Гаранцијата започнува со активација на дронот, не со купувањето. Не ви е потребна сметка за да побарате гаранција.
Сервисот во овластен DJI центар трае 7–10 работни дена. DJI не врши поправки – тие заменуваат дронови со нови според нивните безбедносни стандарди.
Да, можете да не посетите во нашата продавница каде со задоволство ќе ви го претставиме производот и ќе ви помогнеме при изборот.
За да изнајмите производ, посетете ја нашата страна: rent.onedrone.com/store или дојдете во нашата продавница.
Контактирајте нè – ви гарантираме дека ќе ги добиете сите потребни информации.
Јавете ни се на: +389 31 411 659
Или испратете ни е-пошта: dejan@onedrone.mk